بهار بارنج

شرکت تولیدی،توزیعی و خدماتی بهار بارنج

شرکت تولیدی،توزیعی و خدماتی بهار بارنج

آپلود عکس"
بهار بارنج
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

ایجاد برنامه‌های کاهش وزن متناسب با بودجه و برنامه زندگی شما به اندازه کافی سخت است اما هیچ کس نباید برای کاهش وزن طعم و مزه را قربانی کند و از خوردن خوراکی‌های خوشمزه محروم شود. اگر رژیم لاغری دارید و دوست دارید چند خوراکی خوشمزه برای کاهش وزن را نیز در برنامه غذایی‌تان داشته باشید، نوشتار حاضر را بخوانید. در این نوشتار با ۵ ماده خوراکی آشنا می‌شوید که کالری کمی دارند و می‌توانند جوانه‌های چشایی شما را ارضا کنند. در عین حال سبب افزایش وزن شما هم نخواهند شد.

خوراکی خوشمزه برای کاهش وزن

۱. انواع توت‌ها

هوس چیزی شیرین کرده‌اید؟ برخی از انواع توت‌ها را به برنامه رژیم کاهش وزن‌تان اضافه کنید زیرا کالری کمی دارند و آنتی‌اکسیدان و فیبر فراوانی در آن‌ها یافت می‌شود. بلوبری، توت فرنگی، تمشک یا هر نوع توت دیگر را به اسموتی، ماست یا غلات صبحانه‌تان اضافه کنید – به این ترتیب در مسیر درستی قرار دارید. میان‌وعده‌های شیرین را کنار بگذارید و میل به خوردن شیرینی‌ را با این میوه‌های خوش‌ طعم و مزه و در عین حال پرفایده ارضا کنید.

 

۲. فلفل

سلام به همه دوستداران غذاهای پرادویه و تند! فلفل در واقع جواهری پنهان در دنیای کاهش وزن است و پاسخی به این سوال که چه‌طور چربی‌ها را می‌سوزانید؟ فلفل را به رژیم غذایی‌تان اضافه کنید تا به تقویت سوخت و ساز بدن کمک کند و سریع‌تر چربی بسوزانید. علاوه بر این ساده‌تر از این راهکار چه می‌خواهید؟

۳. آب کرنبری

صبح که از خواب بیدار می‌شوید، سریع به دنبال آب یا قهوه نروید! در عوض آب کرنبری را انتخاب کنید. این نوشیدنی قرمز تلخ سرشار از ویتامین ث است و حتی خاصیت ادرارآور زیادی نیز دارد، در نتیجه به بدن کمک می‌کند که مایعات اضافی را خارج کند.

 

۴. شکلات تلخ

خوشمزه‌ترین خوراکی که می‌توانید به برنامه غذایی‌تان اضافه کنید. چند تکه شکلات تلخ روند هضم را کند می‌کند به این معنی که بدن شما حس سیری را به مدت طولانی‌تری نگه خواهد داشت. علاوه بر این، شکلات تلخ دارای قند افزوده‌ی بسیار کم‌تری است و چربی‌های سالم برای تقویت سوخت و ساز بدن را دارد. خوب چه می‌خواهید از این بهتر؟!

۵. هلو

این میوه آبدار تابستانی به دلیل دارا بودن خاصیت قلیایی، می‌تواند به رفع مشکل نفخ یا ناراحتی معده کمک کند، زیرا مملو از خواص ملین و مدر است. و از همه مهم‌تر اینکه، برنامه‌ی کاهش وزن شما هر چه باشد، حتما هلو را در فهرست غذاهایی که می‌خورید، قرار بدهید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۷/۱۰
برنج بهاربارنج

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی