بهار بارنج

شرکت تولیدی،توزیعی و خدماتی بهار بارنج

شرکت تولیدی،توزیعی و خدماتی بهار بارنج

آپلود عکس"
بهار بارنج
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

۵ گروه از بدترین و بهترین میوه ها برای سلامتی

پنجشنبه, ۱۰ مهر ۱۳۹۹، ۱۱:۱۷ ق.ظ

یش از هر چیز، متخصصان توصیه می‌کنند تا آن‌جا که می‌توانید مواد غذایی تازه و ارگانیک مصرف کنید و از مصرف مواد غذایی حاوی مواد نگهدارنده و افزودنی‌ها پرهیز کنید؛ از این رو، بهتر است از مضرات مواد نگهدارنده: ۲۲ ماده نگهدارنده و افزودنی و عوارض آن‌ها آگاه شوید. در ادامه این نوشتار با ما همراه باشید تا با فهرستی از بدترین و بهترین میوه ها برای سلامتی تان آشنا شوید.

 بدترین و بهترین میوه ها برای سلامتی

بهترین میوه ها برای سلامتی

۱. آووکادو

در این بخش، قصد داریم روش پخت دو غذای فوق‌العاده جذاب و خوشمزه را با استفاده از آووکادو به شما معرفی می‌کنیم. بنابراین، توصیه می‌کنیم ۲ طرز تهیه میگو و ماهی با انبه و آووکادو که واقعا خوشمزه است، و هم‌چنین، طرز تهیه تاکو ماهی با آووکادو که خیلی خوشمزه است را به خوبی مطالعه، و سپس در خانه امتحان کنید.

۲. انواع توت‌ها

پیش از بر شمردن چند فایده‌ی مصرف انواع توت‌ها، توصیه می‌کنیم ۱۷ خاصیت اسموتی موز و توت فرنگی برای سلامتی را مطالعه و امتحان کنید. توت‌ها حاوی آنتی‌اکسیدان‌ها و مواد مغذی گیاهی بسیاری هستند که به تقویت قلب، افزایش حافظه، و بهبود گوارش کمک می‌کنند. بنابراین، حتما این میوه‌ها را در رژیم غذایی روزانه‌تان قرار بدهید.

۳. میوه‌های منجمد

شاید در برخی از باشگاه‌های ورزشی مجهز و سطح بالا، محلی برای فروش انواع اسموتی‌ها با میوه‌های منجمد وجود داشته باشد؛‌ ولی به این معنی نیست که تمام اسموتی‌ها نیز کاملا سالم هستند. ولی مثلا در ۴ طرز تهیه اسموتی انبه خوشمزه و سالم و آسان می‌توانید از انبه‌های منجمد استفاده کنید؛‌ به علاوه، برای اطمینان از فواید این شکل از مواد غذایی برای سلامتی می‌توانید ۷ شگفت‌انگیزترین خواص میوه یخ زده برای سلامتی را نیز مطالعه بفرمایید.

بدترین میوه ها برای سلامتی

۱. نوشیدنی‌های میوه‌ای فرآوری شده

معمولا در هنگام تبلیغ این قبیل محصولات، از آن‌ها به عنوان “‌آب میوه‌های طبیعی‌”‌ نام برده می‌شود، ولی نوشته‌ی روی برچسب آن‌ها چیز دیگری را اثبات می‌کنند. این نوشیدنی‌ها مملو از قند، کالری محض، و شیرین کننده‌های مصنوعی هستند. بعضی از شرکت‌ها سعی می‌کنند با افزودن شیرین کننده‌های مصنوعی از میزان قندی که مجبور هستند روی برچسب محصول بنویسند، کم کنند؛ ولی همین شیرین کننده‌های مصنوعی نیز باعث افزایش اشتها و میل شما برای مصرف خوراکی‌های شیرین، شور، و چرب می‌شوند. و فقط منظورمان این نیست که از مصرف آب میوه‌های بسته‌بندی شده پرهیز کنید. اساسا، گرفتن آب میوه باعث افزایش غلظت قند موجود در آن می‌شود؛ هم‌چنین، این کار فیبر میوه‌ها را نیز از بین می‌برد – یعنی این‌که شما فیبر را به عنوان تفاله دور می‌اندازید.

ولی اگر عاشق نوشیدنی‌های میوه‌ای هستید، ما به شما ۴ طرز تهیه اسموتی انبه خوشمزه و سالم و آسان را معرفی می‌کنیم.

۲. میوه‌های کنسروی یا خشک شده

میوه‌ها به طور طبیعی شیرین هستند؛ بنابراین، نیاز نیست به آن‌ها قند یا طعم دهنده‌های حاوی قند اضافه شود؛ چیزی که معمولا در میوه‌های کنسروی به مقدار زیاد وجود دارد. این افزودنی‌ها معمولا شامل شربت‌های سنگین، نکتار، یا عسل هستند. این قند اضافه فقط کالری اضافه و غیر ضروری به این مواد غذایی می‌افزاید. میوه‌های خشک نیز ممکن است حاوی قند اضافه باشند. دکتر رودریگوئز در این مورد می‌گوید، “با این‌که‌ در فرایند تولید آجیل و میوه‌‌‌های خشک، ماست، غلات صبحانه، و معجون‌های خانگی برای افزایش انرژی، فیبر و بافت این مواد غذایی بهبود می‌یابند، میزان کالری آن‌ها نیز به مقدار قابل توجهی افزایش می‌یابد.‌”‌ به عنوان مثال، کشمش همان انگوری است که طی فرایند خاصی خشک می‌شود؛‌ ولی میزان کالری موجود در یک فنجان کشمش بسیار بیش‌تر کالری موجود در یک فنجان انگور است. دکتر رودریگوئز می‌گوید، “پیش از مصرف میوه‌های خشک یا کنسروی، حتی‌الامکان میزان قند موجود در آن‌ها را از روی جدول ارزش غذایی مندرج بر برچسب این محصولات متوجه شوید، و در مصرف آن‌ها از زیاده‌روی پرهیز کنید.‌”‌

با این حال، با توجه به ۷ خاصیت شگفت‌انگیز میوه خشک برای کودکان، نباید این مواد غذایی را از رژیم غذایی‌تان حذف کنید

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۷/۱۰
برنج بهاربارنج

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی